חיפוי קיר בלוחות עץ

טלפון לבירורים: 0723726203

תיק עבודות חיפויים

בניגוד למה שרבים חושבים, התוצאה של חיפוי קיר בלוחות עץ, לא חייבת להתאפיין גם בנראות של העץ.

כיום, הודות לטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות, ניתן ליהנות מחיפוי עץ המדמה נראות של חומרי גלם אחרים כמו: שיש, אבן, בטון ואפילו זכוכית.

מה שזה אומר, שמי שמעוניין בכך, יוכל ליהנות מכל התועלות הפונקציונאליות של עץ כחומר גלם, לצד האפשרות ליהנות גם מכל עיצוב או נראות אותה הוא יבחר ואשר תשתלב בצורה הרמונית עם העיצוב הכללי של הבית או המבנה – תלוי אם מדובר כאמור בחיפוי חוץ או חיפוי פנים.

חשוב לציין, שהיתרונות של חיפוי קיר בלוחות עץ הם רבים ומגוונים וכוללים בין היתר: את הנראות המרשימה, את יכולות הבידוד הגבוהות ואת העובדה שכל הטוב הזה מוצע בעלות כספית נמוכה יחסית.

מה חשוב לבדוק בהליך בחירת חיפוי קיר בלוחות עץ?

יש מספר פרמטרים עליהם כדאי ומומלץ לשים דגש בהליך בחירת חיפוי קיר בלוחות עץ, בין הפרמטרים המרכזיים המדוברים, ניתן לציין את הבאים:

  • יש לוודא שהלוחות בהם נעשה שימוש לצורך המטרה, עומדים בתקנים המחמירים ביותר – יש לשים דגש מיוחד על עמידה בתקנים אשר מעידים שהחיפוי הינו מעכב בעירה.
  • סוג העץ – חיפוי קיר בלוחות עץ יכול להתבצע מסוגים שונים של עצים, אשר לכל אחד יש את התכונות הפרטניות שלו כמו גם את היתרונות המאפיינים אותו. בין סוגי העצים האופציונאליים: אשוח, סידר, ארז, אורן וסוגים נוספים של עצים. כדאי להעמיק באותם התכונות על מנת בצע את הבחירה הטובה ביותר.
  • בעת בחירת לוחות העץ, חשוב להקפיד ולבחור בגוון או בסגנון עיצובי, אשר יתאים גם לרהיטים והאלמנטים האחרים אשר נבחרו לבית או לבית העסק – בכדי ליצור עיצוב הרמוני ומרשים בחלל (כמובן, במקרים בהם מדובר בחיפוי לקירות פנים).
  • עץ מלא או ציפוי עץ – כאשר מדברים על חיפוי קיר בלוחות עץ, קיימת אפשרות לבחור בין עץ מלא לבין חיפוי בציפוי עץ. כידוע, חיפוי עץ מלא מתאפיין באיכות גבוהה במיוחד ובנראות מרשימה וחשוב לציין, שהוא גם הרבה יותר יקר. לעומת זאת, חיפוי מציפוי עץ, מבוסס על 2 שכבות של חיפוי, הראשונה עשויה מחומר סינטטי והשנייה היא פורניר. גם חיפוי זה יכול להיחשב לאיכותי והיתרון שלו, טמון בעובדה שהוא זול יותר.
  • הדבר החשוב ביותר עליו כדאי לשים דגש בהליך בחירת החיפוי, נוגע לשאלה איך אתם מעוניינים שאותו החיפוי יראה. כיום, הטכנולוגיות המתקדמות מאפשרות לענות כמעט על כל דרישה עיצובית רלוונטית, כך שכל מה שצריך לעשות, זה רק להגיע להבנה לגבי אותן ההחלטות.
  • למחיר של חיפוי קיר בלוחות עץ תהיה כנראה השפעה לא קטנה על קבלת ההחלטות – הן על ההחלטה אם לבחור בחיפוי עץ מלא (שמחירו גבוה יותר) או בחיפוי ציפוי עץ (שמחירות נמוך יותר והן על ההחלטה לגבי סוג העץ באמצעותו יתבצע החיפוי. כמובן, שחשוב לבסס את ההחלטות לא רק על התקציב, אלא רק אחרי הבנה מעמיקה אם החיפוי הנבחר, אכן יכול לספק מענה על מלוא הדרישות והציפיות ממנו וכמובן, מהו טיבו ואיכותו – שהרי המטרה היא ליהנות מאותו החיפוי לאורך תקופת זמן ארוכה.

הליך התקנת חיפוי קיר בלוחות עץ

הליך ההתקנה הוא לא הליך מורכב עבור בעל מקצוע מנוסה ומיומן, אבל, יש לקחת בחשבון שהליך זה מתבסס על מספר שלבים.

בשלב הראשון, בעל המקצוע יגיע אליכם במטרה לקחת מידות, לבחון את תנאי השטח ולמעשה לדאוג שיהיו בידיו כל הנתונים הנדרשים לייצור לוחות העץ המתאימים לחיפוי.

בשלב הבא, יש להכין בפועל את לוחות העץ, לדאוג לסותת אותם בצורה המבוקשת, לשייף אותם וכמובן, לצבוע אותם בהתאם לדרישה – מדובר בשלב הארוך ביותר בתהליך, מכיוון שכל פעולה שכזאת לוקחת זמן – כאמור, חברה מקצועית ואמינה, תדאג למסור מבעוד מועד את לוחות הזמנים לתהליך וכמובן, גם תקפיד לעמוד בהם.

השלב האחרון, הוא כמובן, שלב התקנת החיפוי בפועל, כאשר ההתקנה אמורה להתבצע בהתבסס על הדרישות הפרטניות של המזמינים.

יש לקחת בחשבון, שקיימים סוגים שונים של התקנות – לרוב, מדובר בהתקנה נסתרת, כך שהתוצאה אמורה להיות אסטטית ומרשימה (יחד עם זאת, בכדי שלא תהיינה אי הבנות, מומלץ לברר מבעוד מועד, את כל הפרטים על הליך וצורת ההתקנה של החיפוי).

חיפוי קיר בלוחות עץ טומן בחובו כאמור מגוון רחב של יתרונות וכמובן, כל מי שמתעניין בחיפוי מהסוג הזה, יבקש ליהנות מכל אותם היתרונות.

בכדי להשיג את המטרה הזאת, קיימת כאמור, חשיבות גבוהה לבחור בקפידה את החברה ממנה תתבצע ההזמנה, כאשר, לא מומלץ להתפשר על פחות מחברה אשר מחזיקה בטכנולוגיות המתקדמות ביותר לצורך המטרה.

אם גם אתם מעוניינים ליהנות מכל היתרונות, מבלי לעשות פשרות, מוזמנים ליצור קשר עם חברתינו כבר היום.

הצוות המקצועי של חברתינו ישמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי ויסייע לכם בתכנון החיפוי, אשר יענה על מלוא הדרישות והציפיות שלכם.

5/5 - (2 votes)

פוסטים קשורים

יתרונות של חיפוי דק

By

כאשר מדובר על דק עץ או חיפוי דק, יש להבדיל בין סוגי החומרים השונים אשר משמשים להתקנה. המחירים ישתנו... קרא עוד

סוגי חיפויים למטבח

By

ישנם סוגי חיפויים למטבח במנעד ענק של דוגמאות, צבעים וטקסטורות, כאשר המחירים גם הם מאוד משתנים בין חיפוי אחד... קרא עוד