חיפוי עץ לתקרה

טלפון לבירורים: 0723726203

תיק עבודות חיפויים

חיפוי עץ לתקרה

כאשר מדמיינים בתים אירופאיים כפריים, חושבים אולי על תקרת עץ, אשר מכניסה את החמימות ואת הקסם הייחודי אשר מאפיין את אותם הבתים.

ובכן, החדשות הטובות הן, שלא צריך להתחיל לתכנן מעבר לאיזה כפר באירופה בכדי ליהנות מהקסם הזה, מכיוון שהודות לטכנולוגיות מתקדמות, ניתן לבצע חיפוי עץ לתקרה וליהנות מכל היתרונות של תקרת עץ כפרית שכזאת, גם כאן בישראל.

חיפוי עץ לתקרה, יכול להעניק הן לבתים פרטיים, הן לדירות מגורים והן למשרדים או לבתי עסק מסוגים שונים מראה כפרי, אלגנטי וייחודי וכאמור, לתרום לאווירה הנעימה באותו החלל – יש האומרים שהודות לחיפוי העץ בתקרה אשר הותקן אצלם, הבית שלהם נראה ומרגיש כמו צימר מפנק.

כמובן, שהיתרונות העיצוביים הם לא היחידים אותם חיפוי עץ לתקרה טומן בחובו ולצידם, יש גם לא מעט יתרונות פונקציונאליים (לא פחות חשובים) כמו: יכולות בידוד טרמי גבוהות – מה שמאפשר לחסוך בעלויות המיזוג, גורם להפחתה משמעותית בגובה חשבונות החשמל ותורם גם בכל מה שקשור לשמירה על הסביבה.

יתרון פונקציונאלי נוסף של חיפוי עץ לתקרה, טמון בנושא של הבידוד האקוסטי – מה שהופך אותו לאופטימאלי במיוחד למשרדים ולמקומות עבודה, בהם נדרשת אקוסטיקה טובה.

מי שלא השתכנע עד כה שמדובר באלמנט אופטימאלי, ישנו גם יתרון נוסף שחשוב שהוא יכיר והוא היכולת של החיפוי להסוות פגמים שונים בתקרה או למנוע את היווצרותם של כאלו.

מגוון רחב של אפשרויות עיצוביות

חיפוי עץ לתקרה טומן בחובו אינספור אפשרויות עיצוביות שונות, אשר תלויות במידה רבה, בסוג העץ בו נעשה שימוש לצורך המטרה.

לפני שניגשים לבחירת העץ או העיצוב, חשוב להבין, לאיזה חלל או חדר החיפוי מיועד, מה הסגנון העיצובי של אותו החדר ומה רוצים להשיג מהחיפוי – לדוגמא, האם הרצון הוא להשיג תחושת גובה, האם הרצון הוא דווקא להשרות חמימות וביתיות וכיוצא בזה.

בשלב הבא, מומלץ להכיר את כל סוגי העץ בהם נעשה שימוש לצורך החיפוי, את התכונות הייחודיות שלהם ואת הנראות אשר מאפיינת אותם.

כך לדוגמא, חיפוי עץ אלון, הנחשב לנפוץ ביותר, מתאפיין בגוונים וטקסטורות שונות, מדובר בעץ חזק, שהינו נפלא לעבודה עבור אותה מטרה.

אם המטרה היא ליהנות ממראה כפרי וטבעי יותר, עץ אורן יכול להוות כבחירה מתאימה.

כאמור, היצע האפשרויות לא מסתכם ב-2 עצים אלו בלבד והאפשרויות הנוספות הן: עץ איפאה, פורניר, עץ טיק ויש גם אפשרות לפלטות MDF – במקרה בו אתם בוחרים באפשרות הזאת, מומלץ להתעמק בטיב הפלטות על מנת ליהנות מתוצאה איכותית שהינה בעלת עמידות גבוהה.

כאמור, בחירת סוג העץ תשפיע לא רק על הנראות של חיפוי העץ לתקרה אלא גם על האיכות, העמידות שלו, גם על מחיר החיפוי וגם על פעולות התחזוקה אותן יהיה לבצע בכדי לשמר את מראהו לאורך זמן – לכן, חשוב לבחור בתבונה את סוג העץ וזאת רק אחרי היכרות מעמיקה עם תכונותיו והיתרונות הפרטניים לו – במקרים רבים, שווה יהיה להתייעץ בכדי לבצע את הבחירה הנכונה.

קבלת ההחלטות הנכונות בחיפוי עץ לתקרה

בסופו של דבר, חיפוי עץ לתקרה, טומן בחובו מגוון רחב של יתרונות ומי שבוחר להשקיע בחיפוי כזה, יבקש כמובן למקסם את התועלות הללו, עד כמה שניתן.

אז בכדי לעשות זאת, יש מספר פעולות אותן עליו לבצע – בשלב הראשון, מומלץ לנסות ולהבין מה המטרה של חיפוי העץ, איך הוא רוצה שאותו החיפוי יראה וירגיש.

בשלב הבא, כדאי לנסות ולערוך היכרות עם כל האפשרויות המוצעות – עכשיו, ברור שהיכרות עם סוגי העצים ועם תכונותיהם, לא תספיק בכדי להבין איך חיפוש אשר עשוי מהם עתיד להיראות.

מה שכן ניתן לעשות, זה פשוט לבקש ולראות קטלוג אשר כולל כמה שיותר אפשרויות עיצוביות.

בשלב הבא, אחרי שפחות או יותר התקבלה ההבנה לגבי הדרישות והצרכים מאותו חיפוי, ניתן לעבור לבחירת החברה.

בכדי ליהנות מחיפוי איכותי ומרשים, חשוב לבחור את החברה בקפידה ולוודא שיש לה את הניסיון, את הידע ואת הכלים הנדרשים לצורך התקנת חיפוי שכזה.

בהליך הבחירה, ניתן להיעזר בהמלצות (הן מאנשים שאתם מכירים והן דרך הרשת), לבקש ולראות תיק עבודות וכמובן, לבקש הצעת מחיר מפורטת – כאשר המטרה תהיה ליהנות גם מחיפוי איכותי ומרשים וגם מכזה אשר יוצא במחיר הוגן, אשר תואם את מחירי השוק.

חשוב לציין, שחברה מקצועית, תאפשר ליהנות, כחלק מחבילת השירותים שלה, גם משירוי ייעוץ מקדימים – כך שאם אתם מתקשים לקבל החלטות מקדימות לגבי סוג החיפוי, באופן עצמאי, ייעוץ שכזה יכול לשפוך לכם הרבה אור ולאפשר לכם לקבל החלטות נבונות ונכונות – אשר גם מתאימות לחדרים או לחללים עבורם החיפויים מיועדים.

אם גם אתם מבקשים ליהנות מכל היתרונות אשר טמונים באותו חיפוי עץ לתקרה, הגעתם אל הכתובת הנכונה.

צרו קשר ותוכלו לקבל את כל הפרטים על סוגי החיפויים השונים, ליהנות מייעוץ מקצועי ולעשות את הצעדים הראשונים, בדרך לחיפוי ממנו תוכלו ליהנות לאורך שנים.

למידע נוסף על חיפויים מעץ בקרו באתר wallco.co.il

5/5 - (2 votes)

פוסטים קשורים

יתרונות של חיפוי דק

By

כאשר מדובר על דק עץ או חיפוי דק, יש להבדיל בין סוגי החומרים השונים אשר משמשים להתקנה. המחירים ישתנו... קרא עוד

סוגי חיפויים למטבח

By

ישנם סוגי חיפויים למטבח במנעד ענק של דוגמאות, צבעים וטקסטורות, כאשר המחירים גם הם מאוד משתנים בין חיפוי אחד... קרא עוד