סוגי חיפויים למטבח

טלפון לבירורים: 0723726203

תיק עבודות חיפויים

ישנם סוגי חיפויים למטבח במנעד ענק של דוגמאות, צבעים וטקסטורות, כאשר המחירים גם הם מאוד משתנים בין חיפוי אחד לשני. אם אתם לקראת התקנת חיפוי קיר למטבח שלכם, המדריך הבא הולך לעשות לכם סדר מופתי בנושא, המשיכו לקרוא.

מה לא נאמר על המטבח שלנו? עם כל כך הרבה זמן מסך של אייל שני, אסף גרניט וחבריהם, כולנו למדנו שהמטבח הוא אחד מהחללים הכי חשובים בבית. בתוך כך, ישנם סוגי חיפויים למטבח שיכולים לשדרג משמעותית את האווירה במטבח (ואת הבישולים כתוצאה מאווירה טובה יותר). אם אתם מתלבטים בין סוגי חיפוי קיר למטבח כפרי, אלו הן האופציות הנפוצות בארץ:

  1. מדבקות קיר מעוצבות (האופציה הזולה ביותר)
  2. טפטים למטבח (ישנם טפטים בכל מיני עוביים, טקסטורות וסוגים)
  3. חיפוי PVC לקיר המטבח (חומר שנחשב מאוד עמיד)
  4. חיפוי קיר מטבח הכולל אבנים (טבעיות או מלאכותיות)
  5. חיפוי קירות HPL דמוי עץ
  6. חיפויים לקירות עשויים בטון אדריכלי

לא בטוחים במה לבחור? נסו הדמיה ממוחשבת

בין אם מעוניינים להתקין חיפוי קיר למטבח כפרי או למטבח בעיצוב יותר מודרני, הבחירה היא בהחלט מגוונת ועשויה להיות גם מבלבלת. ההמלצה היא להתמקד בעיצוב הכללי של הבית, מה שאומר שצריך לבחור חיפויי קירות אשר מתכתבים-עיצובית עם אותו עיצוב כללי בדירה.

אם לא בטוחים במה לבחור, אפשר תמיד ליצור הדמיה ממוחשבת של סוגי חיפויים שונים. לא חובה להסתייע במעצבי פנים עבור הדמיות ממוחשבות, כי אפשר למצוא כאלו גם בחנויות השונות שמשווקות פתרונות חיפוי קיר. יש לפעול כך:

  • צילום המטבח כולו (לא רק את קירותיו)
  • דגימה של כמה סוגי חיפויי קירות
  • שילוב החיפויים בהדמיה

פרקטית: מהם חיפויי הקירות הנפוצים במטבחים?

בעוד כי חיפוי קיר למטבח כפרי עשוי להיות מיוצר מחומרים שונים, החיפויים הנפוצים בארץ הם חיפויי PVC, חיפויי אבנים מלאכותיות וכן HPL. חיפויים אלו עמידים מאוד ומאפשרים להימצא בסביבת אדים ובישולים, תוך שהם שומרים על צורתם ומרקמם המקוריים.

חשוב לזכור, האזור של המטבח הוא אזור חם, לח, רטוב, רווי בניחוחות, עשן וכולי. בשל כך, צריך לבחור בחיפוי קירות מספיק עמיד שיוכל להחזיק מעמד בסביבה מהסוג הזה. אחרת, הוא פשוט יינזק במהרה ויהיה צורך להחליפו.

לסיכום, כמה עולה ומה חשוב לזכור?

לבסוף, חשוב לזכור כלל ברזל – אם מתקינים חיפוי קיר מעל האינדוקציה, חשוב לבחור בחומרים מאוד חזקים. מעל האינדוקציה צריך חיפוי מאוד עמיד עקב החום הגבוה באזור זה, מה שיהיה גם יותר יקר בכיס ברוב המקרים.

בממוצע, עלות התקנת חיפוי קיר למטבח יכולה לנוע בין כ80 ₪ ל-250 ₪ למ”ר. מחיר זה מתייחס לחומרים איכותיים, אך לא לחיפויים העשויים מהחומרים האיכותיים ביותר. עבור חומרים עמידים יותר או מעוצבים, לא נדיר לשלם גם למעלה מ-350 ₪ – 450 ₪ למ”ר.

צריכים מידע נוסף? בצעו כעת השוואת מחירים להתקנת חיפוי קיר מטבח כפרי.

דרג

פוסטים קשורים

יתרונות של חיפוי דק

By

כאשר מדובר על דק עץ או חיפוי דק, יש להבדיל בין סוגי החומרים השונים אשר משמשים להתקנה. המחירים ישתנו... קרא עוד

סוגי חיפויים למטבח

By

ישנם סוגי חיפויים למטבח במנעד ענק של דוגמאות, צבעים וטקסטורות, כאשר המחירים גם הם מאוד משתנים בין חיפוי אחד... קרא עוד