חיפוי עץ דק

טלפון לבירורים: 0723726203

תיק עבודות חיפויים

יותר ויותר מעצבי פנים ואדריכלים, גילו בשנים האחרונות את הפוטנציאל העיצובי הגלום בנושא של חיפוי עץ דק סינטטי.

כמובן, שהם לא היחידים ובעקבותיהם, גם לא מעט אנשים פרטיים, נחשפו ועודם נחשפים ליתרונות הרבים של חיפוי עץ דק דקורטיבי ובוחרים גם הם, לפעול על מנת ליהנות מאותם היתרונות.

חיפוי עץ דק יכול להיות מותאם לכל חללי הבית או העסק וניתן לחפות באמצעותו גם קירות פנימיים וגם קירות חיצוניים.

בכוחו של הדק להקנות לחללים בו הוא מותקן מראה כפרי ויוקרתי.

במקרים בהם נעשה שימוש בדק, לצורך חיפוי קירות פנים, ניתן להתאים את הריהוט אות האלמנטים העיצוביים הנוספים לדק וליצור מראה הרמוני, מושקע וייחודי.

היתרונות של חיפוי באמצעות דק סינטטי

ראשית כל, דק סינטטי אינו דורש תחזוקה, כך שבאפשרותכם ליהנות ממראה החיפוי ההתחלתי, לאורך תקופת זמן ארוכה, מבלי שתצטרכו לנקוט בכל פעולה.

הסיבה לכך, טמונה בעובדה שהדק משולב במקשרים טבעיים ובחומרים פלסטיים, אשר מקנים לו עמידות גבוהה במיוחד – זאת בניגוד לעץ הטבעי.

יתרון נוסף, הוא שחיפוי באמצעות דק סינטטי, מאפשר בחירה בין מגוון רחב במיוחד של עיצובים – ניתן לקבל החלטה הן לגבי צבע החיפוי, הן לגבי הטקסטורה והן לגבי הגימור.

הגמישות העיצובית מאפשרת לכל אחד, להתאים את החיפויים באופן מושלם לסגנון העיצובי הנבחר לבית או לעסק שלו.

יתרון נוסף של חיפוי באמצעות דק סינטטי, בא לידי ביטוי בנושא של יחס עלות תועלת – מדובר בחיפוי שהעלות שלו נחשבת למשתלמת במיוחד.

העלות המשתלמת באה לידי ביטוי הן בעלות ההתחלתית והן בעבודה, שמכיוון שהדק הסינטטי מתאפיין בעמידות גבוהה במיוחד, אין צורך להוצאות כספיות על תחזוקה, בכל תקופת זמן קצרה – זאת בניגוד לחלק מחומרי הגלם האחרים אשר משמשים לצורך חיפוי וכן דורשים תחזוקה – וכחלק מכך, מגיע גם הצורך להשקיע בהם סכומי כסף מסוימים אחת לכל תקופה.

יתרונות נוספים של חיפוי עץ דק: תורם ליצירת מראה יוקרתי, עמידות במים (לא מתבקע), ניתן למחזור, ההתקנה שלו מתבצעת עם ברגים נסתרים, עמידות גבוהה במיוחד בתנאי האקלים הישראלי.

כמובן, חשוב להדגיש, שבכדי ליהנות מכל היתרונות של הדק הסינטטי כחומר חיפוי, יש להקפיד ולבחור בתבונה הן את הדק והן את החברה אשר תספק אותו ותבצע את ההתקנה.

איך לבחור את החברה?

חיפוי עץ דק סינטטי יכול להגיע באיכויות שונות, בגוונים שונים ובנראות שונה.

כאמור, בכדי ליהנות מכל היתרונות אשר חיפוי שכזה טומן בחובו – ובראש ובראשונה, היתרון של האיכות והעמידות הגבוהה, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את החברה אשר תספק ותתקין את החיפוי בתבונה.

בהליך הבחירה מומלץ כמובן, לברר פרטים לגבי החברה עצמה לדוגמא: הניסיון שלה בתחום, המוניטין שלה ובמידה ויש אפשרות כזאת, גם לנסות ולקבל המלצות מלקוחות מרוצים של אותה החברה.

שתי הפעולות המרכזיות אותן ניתן לבצע בכדי לוודא שאכן מדובר בבחירה המיטבית היא, לבקש לראות תיק עבודות של החברה וכמובן, להתמקד באופן פרטני בחיפויי דק סינטטי חיצוניים ופנימיים אשר בוצעו על ידי החברה.

הפעולה השנייה אותה ניתן לבצע היא לקבוע פגישת ייעוץ אישית עם נציג מקצועי מטעם החברה (זאת יכולה להיות פגישה טלפונית או פרונטלית).

חשוב להגיע לפגישה הזאת עם רמת מוכנות גבוהה ובמידת הצורך, להכין רשימת שאלות, אשר התשובות עליהן יכולות לספק לכם את התמונה המלאה, על הרמה המקצועית של החברה ועל טיב השירות שלה.

דגש על כל הפרמטרים הללו, יאפשר לכם לבצע את הבחירה האופטימאלית באותה החברה, אשר תייצר ותתקין עבורכם את חיפוי עץ דק.

חיפוי איכותי עם יתרונות של שנים

חיפוי עץ דק טומן בחובו יתרונות רבים, אשר מתבססים על איכותו הגבוהה, על עמידותו בפני כל פגעי מזג האוויר הפוטנציאליים ועל העובדה שהוא מגיע במגוון רחב של גוונים ומרקמים.

כך שהיתרונות הללו, יכולות להוות את נחלתכם לתקופה ארוכת טווח של שנים רבות וארוכות – ובמידה ואתם מתכננים השקעה שכזאת, סביר להניח שהמטרה היא ליהנות מפירותיה לאורך זמן.

כמובן, שבכדי ליהנות מכל היתרונות הללו, יש להקפיד ולקבל את ההחלטות הנכונות ולאסוף את כל המידע המקדים אשר יאפשר לכם לקבל החלטות נבונות – איסוף מידע מקדים יאפשר לכם להבין מהן האפשרויות המוצעות לכם בתחום, מהם העיצובים הקיימים ואיזו אפשרות, מתוך כל אותן האופציות, תענה על צרכיכם ודרישותיכם באופן מושלם.

בשלב הבא, תוכלו להבין לעומק את הדרישות והצרכים שלכם – בעיקר בכל מה שנוגע לסגנון העיצובי ולגוונים המועדפים עליכם, מתוך אלו המוצעים עבורכם – חשוב לקחת את ההחלטות הללו בצורה מושכלת ובמידת הצורך, להיוועץ עם מעצב פנים מקצועי לצורך המטרה – זאת, מכיוון שיש חשיבות גבוהה להתאים את הריהוט ואת האלמנטים העיצוביים השונים אותם תבחרו לחיפוי.

אם גם אתם מבקשים ליהנות מכל היתרונות של חיפוי עץ דק, אתם מוזמנים ליצור קשר והצוות המקצועי שלנו ישמח לתת לכל את כל הפרטים על העיצובים, האפשרויות והמחירים.

5/5 - (2 votes)

פוסטים קשורים

יתרונות של חיפוי דק

By

כאשר מדובר על דק עץ או חיפוי דק, יש להבדיל בין סוגי החומרים השונים אשר משמשים להתקנה. המחירים ישתנו... קרא עוד

סוגי חיפויים למטבח

By

ישנם סוגי חיפויים למטבח במנעד ענק של דוגמאות, צבעים וטקסטורות, כאשר המחירים גם הם מאוד משתנים בין חיפוי אחד... קרא עוד