חיפוי עץ למטבח

טלפון לבירורים: 0723726203

תיק עבודות חיפויים

חיפוי עץ למטבח

רוב האנשים משקיעים הרבה מחשבה ומאמצים, על מנת לעצב את המטבח בצורה אשר מחד תהיה פונקציונאלית ומאידך מרשימה.

אחד האלמנטים אשר בכוחם לתרום תרומה גדולה לשני ההיבטים הללו ובנוסף, גם לטמון בחובה יתרונות רבים נוספים, הוא חיפוי עץ למטבח.

חיפוי עץ למטבח יכול להתבצע באחד מקירות המטבח או במספר קירות במטבח.

כיום, ניתן ליהנות מחיפויי עץ במגוון רחב של גוונים וטקסטורות, מה שיאפשר לבחור את החיפוי האולטימטיבי, אשר מחד, ישתלב בהרמוניה עם הסגנון העיצובי של המטבח ומאידך יענה כמובן על הטעם האישי של הדיירים.

לצד ההיבטים שהוזכרו, חיפוי עץ למטבח מהווה גם אמצעי אשר בכוחו להגן על קירות המטבח מפני מפגעים שונים – כאשר, המטבח חשוף למגוון רחב של מפגעים מהסוג הזה ולחילופין, גם להסתיר מפגעים קיימים כמו סדקים או כתמים.

היתרונות של חיפוי עץ למטבח

כאמור, לחיפוי עץ למטבח יש מספר יתרונות מרכזיים שחשוב להכיר ובין היתר:

  • נוחות – אם משווים את חיפוי העץ לחיפויים אחרים, הרי שמגלים כי חיפוי זה נחשב כנוח במיוחד לתחזוקה ולניקוי – כאשר מספיק מטלית לחה בכדי לנקות אותו. מדובר ביתרון חשוב, מכיוון שיש לא מעט גורמים המצויים במטבח אשר עלולים לגרום ללכלוכים וכתמים והעובדה שאין צורך לעבוד קשה בכדי להסירם מהווה כיתרון שאין להפחית בערכו.
  • עיצוב מרשים וטבעי – אין צורך לסקור את כל היתרונות של העץ כחומר גלם, מהסיבה הפשוטה שכולם מכירים את היתרונות הללו ולכל אחד מאיתנו יש לא מעט אלמנטים מעץ בבית, אשר מאפשרים לו ליהנות בפועל מכל אותם היתרונות. חיפוי עץ למטבח, יכול להכניס גם למטבח את המראה הטבעי, הביתי והחמים.
  • יחס עלות תועלת – טווח המחירים של חיפוי עץ למטבח הוא רחב ותלוי בפרמטרים רבים כמו: סוג העץ ואלמנטים נוספים. בכל מקרה, העלות של חיפוי העץ יכולה להיות נמוכה יותר בהשוואה לחיפוי קרמיקה לדוגמא.
    לכן, מי שרוצה ליהנות מיחסי עלות תועלת גבוהים, מומלץ עבורו שיבחר בחיפוי עץ – וכמובן, יבצע את הבחירה בצורה נבונה.
  • הגנה על הקיר – מכיוון שהמטבח הוא חלל החשוף ללחות ולמים, הם עלולים לחלחל לקירות ולגרום לרטיבות ולנזקים שונים. בכוחו של חיפוי עץ (אשר ידוע כחומר שהינו חזק ועמיד במיוחד) להעניק הגנה מקסימאלית לקירות ולמנוע ממצבים שכאלו לקרות.

בחירת חיפוי העץ המתאים

כאמור, לחיפוי עץ למטבח יש לא מעט יתרונות, אבל בכדי ליהנות בפועל מכל אותם היתרונות, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את חיפוי העץ המתאים בתבונה.

ראשית כל, בשלב הראשון, מומלץ לערוך היכרות מעמיקה עם כל הסוגים של חיפויי העץ למטבח – יש לקחת בחשבון, מהם סוגי החיפויים המוצעים ומהם היתרונות של כל אחד מהסוגים.

באיזה סוגי עצים עושים שימוש לצורך יצירת החיפוי – לכל סוג של עץ יש תכונות שונות כמו גם גוונים שונים, כאשר, ההמלצה היא להכיר לעומק כל אחד מהסוגים.

מי שלא מכיר לעומק את עולם חיפויי העץ, מומלץ עבורו להתייעץ עם אנשי מקצוע בטרם בחירת החיפוי המתאים.

איש המקצוע יוכל להגיע ולהתרשם מהמטבח, מגודלו מהסגנון העיצובי הנבחר בעבורו, מגובה התקציב אשר יוקצה למטרה, מדרישות ומהעדפות של המזמינים ובהתבסס על הפרמטרים הללו להמליץ על חיפויי העץ המתאימים ביותר עבור אותם הלקוחות.

כאן חשוב לציין שבמקרים רבים, אותו הייעוץ ניתן מטעם החברה ממנה יוזמן החיפוי, כחלק בלתי נפרד מהשירותים המוצעים על ידה – כך שאין צורך להשקיע סכומי כסף נוספים בשירות זה.

מהיכן להזמין חיפוי עץ?

בכדי ליהנות מכל היתרונות הרבים אשר טמונים בחיפוי עץ למטבח, לא מספיק לבחור בתבונה את הסוג והדגם הפרטני של החיפוי, יש גם לבחור בצורה מושכלת את החברה ממנה יוזמן החיפוי.

בהליך הבחירה מומלץ לשים דגש על פרמטרים כמו: הניסיון של החברה בעולם העץ ככלל ובעולם חיפויי העץ בפרט.

המוניטין של החברה – אם ניתן לקבל המלצות על שירותיה, דבר זה יכול להקל על הבחירה.

מומלץ לבקש ולראות דוגמאות של חיפויי עץ למטבחים אותם החברה ביצעה.

מעבר לכך, כדאי לשים דגש על פרמטרים כמו: מחירי החיפויים – ביחס למחירים בשוק, מה כוללים השירותים המוצעים על ידי החברה – האם השירות כולל גם את ההתקנה (והאם ההתקנה מתבצעת על ידי מתקינים מקצועיים ומורשים) ולמעשה, כל פרט אחר אשר יכול להבטיח את קבלת התוצאה הסופית הטובה והאיכותית ביותר וכמובן, גם ליהנות ממנה לאורך תקופת זמן ארוכה.

חיפוי עץ למטבח יכול כאמור, להשתלב בהרמוניה עם כל סגנון עיצובי אשר נבחר למבטח ולאפשר לבעלי המטבח ליהנות מקשת היתרונות הטמונים בו.

כמובן, שבכדי ליהנות מכל היתרונות הללו, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה הן את סוג חיפוי העץ והן את החברה ממנה יוזמן החיפוי וכמובן, לשים לב לטיב ולאיכות ההתקנה של החיפוי.

קבלת כל ההחלטות הנכונות לגבי חיפוי העץ במטבח, תהווה את הדרך ליהנות בפועל מכל יתרונותיו וזאת כאמור לאורך תקופת זמן ארוכה.

למידע נוסף על חיפויים מעץ צרו איתנו קשר.

שאלות נפוצות

מה זה חיפוי עץ למטבח?

חיפוי זה נותן מראה עיצובי מרשים וטבעי למטבח שלכם. החיפוי נחשב נוח במיוחד לתחזוקה וניקוי, ניתן לבחור בין מגוון עיצובים בהתאמה אישית. חיפוי זה נותן גם הגנה על הקיר ומגן מלחות ורטיבות..

כמה עולה חיפוי עץ למטבח?

טווח המחירים של חיפוי זה תלוי בסוג העץ והאלמנטים הרצויים ליצירת העיצוב המושלם. עלות של חיפוי עץ לרוב נמוכה בהשוואה לחיפוי קרמיקה וחומרים נוספים.

איפה אפשר להזמין חיפוי עץ למטבח?

אפשר להכנס לאתר שלנו ולהתייעץ עם המומחים בתחום החיפויים. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.
5/5 - (2 votes)

פוסטים קשורים

יתרונות של חיפוי דק

By

כאשר מדובר על דק עץ או חיפוי דק, יש להבדיל בין סוגי החומרים השונים אשר משמשים להתקנה. המחירים ישתנו... קרא עוד

סוגי חיפויים למטבח

By

ישנם סוגי חיפויים למטבח במנעד ענק של דוגמאות, צבעים וטקסטורות, כאשר המחירים גם הם מאוד משתנים בין חיפוי אחד... קרא עוד