חיפוי עץ לקיר פנימי

טלפון לבירורים: 0723726203

תיק עבודות חיפויים

חיפוי עץ לקיר פנימי

אנחנו חיים בתקופה בה רובינו שמים דגש משמעותי יותר על עיצוב הבית, רבים נעזרים לצורך כך במעצבי פנים ואחרים, מקפידים לעשות שימוש בכל אותם אלמנטים אשר בכוחם לשדרג את נראות החדרים או החללים השונים.

השקעה בעיצוב הבית יכולה לשאת פירות, מעצם העובדה שבכוחה להפוך את הבית למקום מחייה נעים, כיפי ומרשים יותר.

במקרים רבים, פרי נוסף, יבוא בעובדה שבכוחה של השקעה בעיצוב לעלות את ערך הדירה – בין אם יעלה הרצון להשכיר אותה ובין אם למכור אותה.
חיפוי עץ לקיר פנימי, מהווה את אחד מאותם אלמנטים שיש להם כוח עיצובי רב ערך וכוחם להתאים לכל סוגי החללים והחדרים בבית ולהשתלב בצורה הרמונית עם כל הסגנונות העיצוביים (כפרי, קלאסי, מודרני וכיוצא בזה..).

היתרונות של חיפוי עץ לקיר פנימי

מי שלא מכיר את היתרונות של העץ כחומר גלם, אז להלן המרכזיים שביניהם – מדובר בחומר גלם איכותי וחזק במיוחד, אשר מתאפיין בעמידות גבוהה, הוא דורש מינימום של תחזוקה, הוא מחזיק מעמד לאורך שנים רבות וכמובן, בכוחו של העץ כחומר גלם, להוסיף חמימות ויוקרה הן לנראות והן לאווירה באותו החלל בפרט, אך גם בכל הבית.
אז כאמור, אלו היתרונות של עץ כחומר גלם אבל לעץ בתור חומר גלם המיועד לחיפוי קיר פנימי יש עוד שורה של יתרונות נוספים כגון: העובדה שבכוחו להגן על הקיר מפני נזקים פוטנציאליים וגם למנוע מכאלו לקרות, יכולות הבידוד של החיפוי, אשר יבואו לידי ביטוי גם בהיבט האקוסטי וגם בהיבט הטרמי – ויכולות אלו, יכולים לחסוך בצריכת האנרגיה ובהפחתה של חשבונות החשמל.
מדובר ללא כל ספק ברשימה נוצצות של יתרונות, אשר בראשם כמובן הוא הכוח של חיפוי העץ, להפוך כל חלל למרשים, יוקרתי וייחודי.

חיפוי עץ לקיר פנימי

מגוון אפשרויות עיצוביות

הודות לטכנולוגיות מתקדמות לעבודה עם עץ, ניתן כיום ליהנות ממגוון אפשרויות עיצוביות של חיפויי עץ אשר מיועדים לקירות פנימיים.

ראשית כל, יש לקחת בחשבון, כי חיפוי עץ יכול להתבצע תוך שימוש בסוגים שונים של עצים, אשר לכל אחד מהם יש את הגוון שלו, את התכונות הייחודיות שלו ואת הנראות המאפיינות אותו, כאשר בין סוגי העץ המרכזיים בהם נעשה שימוש לצורך המטרה: טיק, איפאה, סידר, אלון וסוגים נוספים – יש לקחת בחשבון שההבדל בין סוגי העצים השונים, יבוא לידי ביטוי גם במחיר, כך שאם התקציב אותו אתם מקצים למטרה הינו מוגבל, כדאי לשים דגש גם על נושא העלות, בטרם בחירת החיפוי.

בעת בחירת סוג העץ, מומלץ גם להתעמק בתכונות אשר מאפיינות אותו, מה שיבטיח את הבחירה הנכונה ביותר.

מעבר לכך, ניתן ליצור גימור שונה לעץ ועל ידי כך לבחור, אם להקנות לו מראה מודרני, מראה חמים וכפרי או אולי מראה עתיק יותר – הכול בהתאם לסגנון העיצובי של אותו חלל בו מותקן החיפוי וכמובן, בהתאמה לטעם האישי של המזמינים.

מכיוון שככל הנראה, סוג העץ לא יגיד לכם יותר מדי על אך אותו חיפוי עץ לקיר פנימי עתיד להיראות עם סיום העבודה, הדרך הטובה ביותר לבצע בחירה, היא מתוך קטלוג דוגמאות.

כל חברה מקצועית ומנוסה, אשר מתמחה בחיפוי עץ, תחזיק בקטלוג שכזה ובאמצעות עיון בכל הדוגמאות, תוכלו בסופו של דבר לבצע את הבחירה המתאימה ביותר.

עבודת החיפוי

ראשית כל, חשוב לציין שהתקנת חיפוי עץ לקיר פנימי היא לא עבודה מסובכת מדי, אך יחד עם זאת, היא דורשת דיוק ורמה מקצועית גבוהה מצד מבצע העבודה – יש לזכור שאופן ההתקנה ישפיע במידה רבה על נראות החיפוי ולכן, חשוב לוודא שלא יהיו פשלות או מיני תקלות לא רצויות, אשר אחר כך יהיה קשה לתקן אותן.

ככלל, הליך חיפוי עץ לקיר פנימי, מתחיל בהכנת הקיר לעבודה, כאשר המתקין יישר את הקיר, ייתקן את כל הפגמים שעל גביו, וידאג לאטום אותו כראוי, בכדי למנוע מצבים של חדירות רטיבות ולחות – חדירה שכזאת, עלולה להצריך את הסרת החיפוי וביצוע עבודות התיקון הנדרשות.

כמובן, שאחרי ביצוע התיקונים והאיטום יש צורך להמתין להתייבשות החומרים, לפני שממשיכים בתהליך ונגשים להתקנת החיפוי.

הליך החיפוי עצמו יכול להתבצע בשיטות שונות, כאשר אחת האפשרות היא הברגה של החלק הפנימי של החיקוי אל הקיר ויש גם שיטות נוספות.

בחירת טכניקת החיפוי תתבסס במידה רבה על צורת החיפוי: לוחות, אריחים וכיוצא בזה ועל שיקולים שונים של אותו המתקין או החברה מטעמה הוא נשלח.

כאמור, אם תקפידו לבחור בצורה מושכלת ונבונה את המתקין של החיפוי, ותוודאו שהוא אוחז בהסמכה, בידע ובכלים, לביצוע העבודה בצורה מקצועית ומדויקת, אתם עתידים להיות רגועים ושקטים בידיעה שהתוצאה תהיה אסטטית נקייה ומרשימה – כפי שאתם קרוב לוודאי מצפים שהיא תהיה.

אם גם אתם מתעניינים בחיפוי עץ לקיר פנימי או מבקשים לקבל פרטים או מידע נרחב יותר על האפשרויות המוצעות, מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לספק לכם את כל הפרטים בנושא.

למידע נוסף על חיפויים מעץ צרו איתנו קשר.

5/5 - (2 votes)

פוסטים קשורים

יתרונות של חיפוי דק

By

כאשר מדובר על דק עץ או חיפוי דק, יש להבדיל בין סוגי החומרים השונים אשר משמשים להתקנה. המחירים ישתנו... קרא עוד

סוגי חיפויים למטבח

By

ישנם סוגי חיפויים למטבח במנעד ענק של דוגמאות, צבעים וטקסטורות, כאשר המחירים גם הם מאוד משתנים בין חיפוי אחד... קרא עוד