חיפוי עץ למדרגות

טלפון לבירורים: 0723726203

תיק עבודות חיפויים

חיפוי עץ למדרגות

אם אתם גרים בבית דו מפלסי, אתם ודאי מודעים לתפקיד החשוב שיש למדרגות הפנים, מעצם היותן אלו המאפשרות לכם לעבור ממפלס אחד לשני.

מעבר לפונקציונאליות של המדרגות, הן מהוות גם אלמנט בעל נוכחות רבה והשפעה על עיצוב הבית ולכן, קיימת חשיבות גבוהה לשים דגש על הנראות שלהן.

כידוע, למדרגות אשר עשויות מבטון או משיש (חומרי הגלם הבולטים למדרגות פנים), יש לא מעט יתרונות פונקציונאליים, אשר באים לידי ביטוי בחוזק, ביציבות ובעמידות הגבוהה של אותם המדרגות.

יחד עם זאת, הנראות של מדרגות אלו לא תמיד תהיה משביעת רצון ולכן, לא אחת יעלה הצורך לעשות משהו בכדי לשנות אותה.

במקרים אחרים, אולי נראות המדרגות הייתה משביעת רצון בתחילת הדרך, אך בעקבות התיישנות, יעלה הצורך לבצע פעולה בכדי לשנות ולחדש את מראה המדרגות.

אז החדשות הטובות הן, שכיום, הודות לטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, ניתן לבצע חיפוי עץ למדרגות ולהקנות להן מראה אסטטי, מרשים וייחודי.

כמובן, שבכדי שחיפוי העץ יענה על מלוא הציפיות ממנו ויאפשר לכם, ליהנות מכל היתרונות הרבים הטמונים בו, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את החברה אשר תבצע את החיפוי ולוודא שיש ברשותה את הטכנולוגיה והמיומנות המקצועית לבצע את העבודה בצורה איכותית וברמת דיוק בלתי מתפשרת.

חיפוי עץ למדרגות

היתרונות של חיפוי עץ למדרגות

חיפוי מדרגות באמצעות עץ טומן בחובו יתרונות רבים, הן בהיבט העיצובי והן בהיבט הפונקציונאלי, בין היתרונות הבולטים של החיפוי: כיום, ניתן ליהנות מחיפוי עץ בעיצובים ובגוונים שונים (בהתבסס על סוג העץ בו בוחרים לעשות שימוש).

בכוחו של חיפוי עץ למדרגות לשדרג את העיצוב ואת הנראות של כל הבית.

חיפוי עץ יכול למנוע מצבים של היווצרות פגמים שונים על גבי המדרגות כמו שריטות וכיוצא בזה.

חיפוי עץ מהווה משטח נעים וחמים יותר ללכת עליו, הודות לתכונות של בידוד טרמי.

חיפוי עץ יכול להיות עשוי מסוגים שונים של עצים, כאשר, לכל אחד מהסוגים יש את התכונות הייחודיות ואת הנראות המאפיינת אותו.

ההבדל בין העצים יבוא לידי ביטוי גם במחיר של החיפוי – כל שמי שהתקציב אותו הוא מקצה למטרה, הינו מוגבל, חשוב שיברר את הנושא הזה לפני הבחירה.

יתרון נוסף אשר טמון בחיפוי עץ למדרגות, טמון בהיבט הבטיחותי, לעיתים המדרגות המקוריות יכולות להיות חלקות או מסוכנות ובכוחו של החיפוי להפוך אותן ליותר בטיחותיות.

טיפים בהליך בחירת חיפוי עץ למדרגות

להלן מספר טיפים אשר בכוחם לסייע לכם להיטיב את הבחירה בחיפוי עץ למדרגות ובין היתר:

  • ניתן להתאים את חיפוי עץ הנבחר, באופן פרטני לסגנון העיצוב של הבית – לכן, כדאי לערוך היכרות מקדימה עם כל האפשרויות והגוונים, על מנת לבצע בחירה אשר תשתלב בהרמוניה עם עיצוב הבית ואף תוכל לשדרג אותו.
  • כדאי לבחור בתבונה את העץ בו נעשה שימוש לצורך עבודת חיפוי עץ למדרגות, ההמלצה היא לבחור בעץ מלא אשר מתאפיין באיכות ובעמידות גבוהה כמו אגוז או אלון – תכונות אלו יבטיחו שתוכלו ליהנות מנראות החיפוי לאורך תקופת זמן ארוכה.
  • בכדי לבצע את הבחירה הטובה ביותר בחיפוי העץ, ההמלצה היא לראות בשלבים המקדימים לבחירה, כמה שיותר דוגמאות מקטלוגים ייעודיים בנושא – קטלוגים שכאלו יאפשרו להבין את מידת ההתאמה של חיפויים שונים לחלל או לבית עבורם הם מיועדים – כמובן, שיש גם את הנושא של הטעם האישי אשר גם לו תהיה השפעה מסוימת על הבחירה.
  • הליך יישון ושימור של העץ (אותו, חלק מהחברות אשר מציעות חיפוי עץ למדרגות מבצעות), הוא הליך אשר בכוחו למנוע שחיקה ולאפשר לעץ להאריך ימים – מהסיבה הזאת, מומלץ לברר אם העץ אשר נבחר לצורך חיפוי המדרגות, עבר תהליך שכזה.
  • בעת בחירת גוון החיפוי מומלץ לשים דגש גם על גוון המעקה של המדרגות – במקרים רבים, המסקנה שיכולה לעלות היא שבכדי ליצור מראה הרמוני ויפה, יהיה צורך לחפות גם את המעקה בחיפוי עץ הזהה לזה של המדרגות.
  • הליך התקנת חיפוי העץ על המדרגות, יהיה מושפע במידה רבה מסוג המדרגות ומחומר הגלם ממנו הן עשויות. בכדי להבטיח שעבודת החיפוי תתבצע בצורה מקצועית ואיכותית, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את המתקינים ולוודא שיש לאותם המתקינים הכשרה מתאימה וניסיון פרטני בהתקנת החיפוי על סוג המדרגות הספציפי הרלוונטי.
  • יכולים להיות מקרים בהם, אחרי שהושלמה עבודת חיפוי העץ למדרגות, יתגלה כי חיפוי של קיר בסלון או חיפוי של תקרה באותו סוג של חיפוי, היא פעולה אשר יכולה לסייע לסגנן ולשדרג את עיצוב הבית ולהפוך אותו ליוקרתי ומרשים במיוחד – לכן, כדאי לשקול גם את האפשרות הזאת.

אם גם אתם שוקלים חיפוי עץ למדרגות, חשוב שתקפידו לקבל בתבונה, את כל ההחלטות הנכונות בנושא ובראש ובראשונה, לבחור בחברה מקצועית ומנוסה אשר ערוכה לבצע את המלאכה.

לשמחתכם אתם נמצאים במקום הנכון עבור המטרה, מוזמנים ליצור קשר ולקבל את כל המידע לגבי חיפוי עץ למדרגות.

למידע נוסף על חיפויים מעץ בקרו באתר wallco.co.il

5/5 - (2 votes)

פוסטים קשורים

יתרונות של חיפוי דק

By

כאשר מדובר על דק עץ או חיפוי דק, יש להבדיל בין סוגי החומרים השונים אשר משמשים להתקנה. המחירים ישתנו... קרא עוד

סוגי חיפויים למטבח

By

ישנם סוגי חיפויים למטבח במנעד ענק של דוגמאות, צבעים וטקסטורות, כאשר המחירים גם הם מאוד משתנים בין חיפוי אחד... קרא עוד